AKT näkyy somessa
13.11.2019
Jäsenhankintakampanjan aika 14.11.2019-14.1.2020.
AKT näkyy sosiaalisessa mediassa normaalia enemmän seuraavan parin kuukauden aikana.
− Torstaina 14.11. käynnistyy jäsenhankintakampanja. Siinä keskeisiä kanavia ovat Facebook, Instagram, Youtube ja Spotify, kertoo AKT:n 1. varapuheenjohtaja Pekka Lehtonen. Lehtosen mukaan kampanjan tarkoitus on jakaa tietoa AKT:n tavoitteista ja lisätä tietoa työelämästä. Kampanja alkaa 14. marraskuuta ja päättyy 14. tammikuuta.
− Uskon, että kunhan ihmiset ymmärtävät, mistä ammattiyhdistystoiminnassa on kysymys ja miten tärkeitä työelämässä ovat esimerkiksi työehtosopimukset, niin halukkuus liittyä jäseneksi kasvaa.
Lehtonen pohtii, että yllättävän monelle on epäselvää esimerkiksi työehtosopimuksen merkitys.
− Kampanjamme jälkeen tämän pitäisi olla aika monelle huomattavasti selvempää, hän sanoo.
Kampanjan jälkeen some-kanavat jäävät AKT:n muun viestinnän käyttöön.
Päivitetty: 14.11.2019
Viimeisimmät uutiset
- Eduskunta äänesti työntekijöiden oikeuksia vastaan 107 - 578.5.2024
- AKT:n toimistot suljetaan keskiviikkona 8.5. klo 12.30 - Toimistot suljettuna 9.-10.5.7.5.2024
- Sveitsin kuljetustyöntekijöiltä tukea Suomen työntekijöille3.5.2024
- AKT:n puheenjohtaja Ismo Kokon vappupuhe Helsingin Kansalaistorilla - ”Työnantajien oikeuksille tarvitaan rajat”1.5.2024
- Itävallasta tukea ja solidaarisuutta AKT:lle30.4.2024
- Ruotsi, Turkki, Norja, Espanja - kansainvälinen tuki vyöryy suomalaisille työntekijöille - myös mielenilmauksia luvassa30.4.2024
- AKT:n toimistot siirtyvät kesäaikaa torstaina 2.5. - Toimistot suljetaan 30.4. klo 1330.4.2024
- Viron merimiehet liittyvät tukirintamaan26.4.2024
- Suomalaisille työntekijöille tukea Belgiasta24.4.2024
- ETF: Kansainvälinen huoli Suomen tilanteesta kasvaa23.4.2024
Päivitetty: 14.11.2019