AKT näkyy somessa
13.11.2019
Jäsenhankintakampanjan aika 14.11.2019-14.1.2020.
AKT näkyy sosiaalisessa mediassa normaalia enemmän seuraavan parin kuukauden aikana.
− Torstaina 14.11. käynnistyy jäsenhankintakampanja. Siinä keskeisiä kanavia ovat Facebook, Instagram, Youtube ja Spotify, kertoo AKT:n 1. varapuheenjohtaja Pekka Lehtonen. Lehtosen mukaan kampanjan tarkoitus on jakaa tietoa AKT:n tavoitteista ja lisätä tietoa työelämästä. Kampanja alkaa 14. marraskuuta ja päättyy 14. tammikuuta.
− Uskon, että kunhan ihmiset ymmärtävät, mistä ammattiyhdistystoiminnassa on kysymys ja miten tärkeitä työelämässä ovat esimerkiksi työehtosopimukset, niin halukkuus liittyä jäseneksi kasvaa.
Lehtonen pohtii, että yllättävän monelle on epäselvää esimerkiksi työehtosopimuksen merkitys.
− Kampanjamme jälkeen tämän pitäisi olla aika monelle huomattavasti selvempää, hän sanoo.
Kampanjan jälkeen some-kanavat jäävät AKT:n muun viestinnän käyttöön.
Päivitetty: 14.11.2019
Viimeisimmät uutiset
- SAK: Hallitus jatkaa päätöksillään köyhyyden syventämistä12.12.2025
- ”Työsopimuslain heikennys pyyhkäisee historiaan vuosikymmenten oikeuskäytännöt – varmuutta työsuhdeturvan tulevaisuudesta ei ole”11.12.2025
- PHT: ”Ministeri Kaisa Juuso on päättänyt lakkauttaa työikäisten hyvinvointia edistävän toiminnan”11.12.2025
- Kuljetusliitot KL: Työvoiman riisto Suomessa on saatava loppumaan8.12.2025
- Orpon hallitus saksi vastoin virkaesitystä työelämän perusoikeuksien rahoituksen5.12.2025
- Järjestöjen valtionapupäätökset: Merkittävä leikkaus työelämän ihmisoikeustyöhön5.12.2025
- SAK:n selvitys: Ilmastonmuutosta hillitään työpaikoilla, mutta työntekijöiden osaamiseen ei satsata2.12.2025
- SAK:n Jarkko Eloranta: Hallitus on keskittynyt elinkeinoelämän toiveiden täyttämiseen ja unohtanut työttömät20.11.2025
- AKT: Palkansaajien ostovoima on kasvanut toista vuotta peräkkäin – positiivinen käänne saatu työehtosopimusneuvotteluilla19.11.2025
- Linja-autonkuljettajien vessaongelmissa käänne parempaan19.11.2025
Päivitetty: 14.11.2019
