AKT näkyy somessa
13.11.2019
Jäsenhankintakampanjan aika 14.11.2019-14.1.2020.
AKT näkyy sosiaalisessa mediassa normaalia enemmän seuraavan parin kuukauden aikana.
− Torstaina 14.11. käynnistyy jäsenhankintakampanja. Siinä keskeisiä kanavia ovat Facebook, Instagram, Youtube ja Spotify, kertoo AKT:n 1. varapuheenjohtaja Pekka Lehtonen. Lehtosen mukaan kampanjan tarkoitus on jakaa tietoa AKT:n tavoitteista ja lisätä tietoa työelämästä. Kampanja alkaa 14. marraskuuta ja päättyy 14. tammikuuta.
− Uskon, että kunhan ihmiset ymmärtävät, mistä ammattiyhdistystoiminnassa on kysymys ja miten tärkeitä työelämässä ovat esimerkiksi työehtosopimukset, niin halukkuus liittyä jäseneksi kasvaa.
Lehtonen pohtii, että yllättävän monelle on epäselvää esimerkiksi työehtosopimuksen merkitys.
− Kampanjamme jälkeen tämän pitäisi olla aika monelle huomattavasti selvempää, hän sanoo.
Kampanjan jälkeen some-kanavat jäävät AKT:n muun viestinnän käyttöön.
Päivitetty: 14.11.2019
Viimeisimmät uutiset
- Järjestöjen valtionapupäätökset: Merkittävä leikkaus työelämän ihmisoikeustyöhön5.12.2025
- SAK:n selvitys: Ilmastonmuutosta hillitään työpaikoilla, mutta työntekijöiden osaamiseen ei satsata2.12.2025
- SAK:n Jarkko Eloranta: Hallitus on keskittynyt elinkeinoelämän toiveiden täyttämiseen ja unohtanut työttömät20.11.2025
- AKT: Palkansaajien ostovoima on kasvanut toista vuotta peräkkäin – positiivinen käänne saatu työehtosopimusneuvotteluilla19.11.2025
- Linja-autonkuljettajien vessaongelmissa käänne parempaan19.11.2025
- Pääluottamusmies Vesa Mikkolasta AKT:n uusi edunvalvontapäällikkö14.11.2025
- EU-tuomioistuimen linjaus vähimmäispalkkadirektiivistä vahvisti velvoitteen edistää työehtosopimuksia12.11.2025
- SAK:n kysely: Henkilöperusteisen irtisanomisen helpottaminen lisää irtisanomisia ja kiistoja työpaikoilla29.10.2025
- Hallituksen esitys irtisanomisten helpottamisesta tuo lisää epävarmuutta työntekijöiden elämään23.10.2025
- AKT: Pula rekkaparkeista stressaa kuljettajia6.10.2025
Päivitetty: 14.11.2019
