AKT näkyy somessa
13.11.2019
Jäsenhankintakampanjan aika 14.11.2019-14.1.2020.
AKT näkyy sosiaalisessa mediassa normaalia enemmän seuraavan parin kuukauden aikana.
− Torstaina 14.11. käynnistyy jäsenhankintakampanja. Siinä keskeisiä kanavia ovat Facebook, Instagram, Youtube ja Spotify, kertoo AKT:n 1. varapuheenjohtaja Pekka Lehtonen. Lehtosen mukaan kampanjan tarkoitus on jakaa tietoa AKT:n tavoitteista ja lisätä tietoa työelämästä. Kampanja alkaa 14. marraskuuta ja päättyy 14. tammikuuta.
− Uskon, että kunhan ihmiset ymmärtävät, mistä ammattiyhdistystoiminnassa on kysymys ja miten tärkeitä työelämässä ovat esimerkiksi työehtosopimukset, niin halukkuus liittyä jäseneksi kasvaa.
Lehtonen pohtii, että yllättävän monelle on epäselvää esimerkiksi työehtosopimuksen merkitys.
− Kampanjamme jälkeen tämän pitäisi olla aika monelle huomattavasti selvempää, hän sanoo.
Kampanjan jälkeen some-kanavat jäävät AKT:n muun viestinnän käyttöön.
Päivitetty: 14.11.2019
Viimeisimmät uutiset
- Jäsenrekisteripalvelun päivystys perjantaina 13.5. klo 10.00 alkaen12.5.2022
- AKT:n valmistautuminen tes-neuvotteluihin käynnistynyt6.5.2022
- Etelä-Hämeestä ja Pirkanmaalta tukea Ismo Kokon jatkolle AKT:n puheenjohtajana2.5.2022
- ”Nuorten työoikeuksia pitää kunnioittaa siinä missä muidenkin” – Maksuton Kesäduunari-info auttaa kesätyöntekijöitä2.5.2022
- AKT:n toimistot siirtyvät kesäaikaan 2.5. alkaen29.4.2022
- Uusi Mielenturvaa-verkosto haastaa suomalaiset työpaikat mukaan ratkomaan mielenterveyskriisiä26.4.2022
- AKT:n Helsingin ja Uudenmaan alueelta linjauksia edustajakokouksen henkilövalintoihin25.4.2022
- AKT:n Kaakkois-Suomen ammattiosastot yksimielisesti Kokon, Laaksosen ja Arpulan taakse25.4.2022
- AKT:n Ahvenanmaan, Satakunnan ja Varsinais-Suomen osastot linjanneet edustajakokousvalintoja25.4.2022
- Saarto satamissa päättyy – Paperiliitto ja UPM päässeet sopimukseen22.4.2022
Päivitetty: 14.11.2019